0374 - March 4th, 2012, 11:10 pm
Average rating: 5.00
Only Richard could think being "interested in things" is great.
Author Comments

Reply

[Posted by ErrePi on March 3rd, 2012, 10:03 pm]

Guuuuuuuuuuuh. Hopefully by the time this goes up I've replied to comments. If not, I'm so-rry. But thank you to those who wished me well.

I barely got this week's pages done.

If I die I'll just tell you the end of the comic now.

Everything was actually... MY DREAM. How badass is that?

So badass.

Yo, yo. Take a peek at these Daniel PRINTS.

http://vismanor.blogspot.com/2012/03/printmaking-is-pain-in-ass.html

I will probably redo them. Just the lineart though 'cause... I dunno.



Reply

[Posted by Advertisement on April 24th, 2017, 4:09 pm]


User Comments

Reply

[Posted by mk_insane on March 4th, 2012, 11:19 pm]

You didn't put spoiler tags before writing out the ending! D:<

Gah look at them. They're so cute. I'm worried for when they come back, though... what does Daniel plan???



Reply

[Posted by Anonanon (Guest) on March 5th, 2012, 3:29 am]

Ahhhh Daniel looks so nice :D wish I could buy your prints, I will find a way! And also, ughh I think I missed your live stream again D: I'm so sorry vi!! I failed you!!



Reply

[Posted by Ilmir on March 5th, 2012, 8:02 am]

too bad the livestream didn't happen QQ but ohwell, I'll just wait for next month

btw, the prints look SO COOL, specially daniel's *-* I want one

and the ending is the best ending ever.



Reply

[Posted by ErrePi on March 5th, 2012, 10:09 pm]

@mk_insane: YEAH, I DIDN'T. THAT'S TO SHOW HOW LITTLE I CARE ABOUT THE READERS.

Here's another spoiler! My dream was actually a dog's dream!!!!!

Daniel right now, at this moment, is... Yes... I can see it. Yes. He's planning on using the bathroom. Sitting down! He's gonna sit down! Yup, it's number two, everybody. It's number two.

@Detective Jam: Oh, haha. Glad you like them.

@Anonanon: Haha, fret not, fret not, it's ok if you can't. I just had a ton of fun making them.

AHHHH. I'm sorry! You didn't miss the livestream! It was cancelled! I guess I didn't put it someplace obvious enough but I put it up in the news! I was just feeling too sick!

Also, ahhhhh! How do you know my name?!

@Ilmir: Haha, sorry. I just wanted to rest all weekend. Which I couldn't do 'cause it's midterms week. Haha.

Ah, glad people like them. I just worry over them since it takes so much planning that once it's on the paper, it's there.


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre