0354 - January 12th, 2012, 11:29 pm
Average rating: None
Because usually when people talk to me about gutters I'm all, "HELL YEAH!"
Author Comments

Reply

[Posted by ErrePi on January 5th, 2012, 7:57 pm]

Timothy is the boring-est.

Speaking of boring, my back hurts. At the time of this comic I should be back! Woo.



Reply

[Posted by Advertisement on June 29th, 2017, 9:13 am]


User Comments

Reply

FIRST ONCE AGAIN YES [Posted by NightingaleLost on January 12th, 2012, 11:46 pm]

Lolz, Timothy is so adorable with all his knowledgeable knowledge XDDD

D8 Maybe you should lie down? That usually helps mine...>n>

And yay you're back!!!



Reply

[Posted by elmocrazy on January 13th, 2012, 7:37 am]

Timothy's smartness is so cute XD



Reply

[Posted by campanella on January 13th, 2012, 10:08 am]

at least daniel is honest....



Reply

[Posted by Tallinn on January 13th, 2012, 12:07 pm]

Daniel... So mean ^^



Reply

[Posted by ErrePi on January 13th, 2012, 1:27 pm]

@NightingaleLost: Yessss, I'm back! I'm excited to be back and working again.

Ah, don't worry about my back. It happens all the time probably because I'm usually constantly wearing a backpack. (Geez, that was a lot of adverbs.) But thank you, that was very kind.

Haha, I don't think there's very stiff competition to be first.



Reply

[Posted by mk_insane on January 13th, 2012, 3:59 pm]

Aw Timothy, I thought it was interesting. AM I BORING?
I hope your back feels better!



Reply

[Posted by thryn on January 13th, 2012, 6:52 pm]

Timothy is soooo cute AWWWW ahahaha I love how blunt Daniel is though<3 :D



Reply

[Posted by yukiokumura on January 13th, 2012, 10:16 pm]

oh gosh i love the alt text o3o

(pfft asdfg Timothy is just adorable talking about gutters there D: )



Reply

[Posted by bocaj (Guest) on January 13th, 2012, 11:10 pm]

Welcome back! Also, I thought it was interesting...



Reply

[Posted by Odd1Out on January 13th, 2012, 11:54 pm]

Just curious, do you any research for your characters?
It was very interesting to hear Timothy's take on making a water filter. The littlest details--like being worried about the mosquitoes that could lay their eggs in the water--gives your story a nice sense of realism, especially with Timothy's occupation.

Heh, too bad Daniel's not a king with a great attention span. =w=;



Reply

[Posted by ErrePi on January 14th, 2012, 1:00 pm]

Hahaha. I think this is all interesting too.

@yukiokumura: Oh, glad someone noticed. Haha.

Timothy loves being the handyman.

@Odd1Out: Um. Research. I don't do any research for their personality but I did do research to story things, like the water filter. I can't remember where and when I learned of a homemade water filter, maybe I was thinking about aqueducts and those huge circular water filters in the middle east, and I thought to do some research into homemade ones since filtering water is such a life necessity and it seems there's so many ways to do it.

I really like that one for when you're stranded in a boat where you can put salt water in it and have the heat of the sun and through evaporation have drinking water. They're all very simple objects that do great things.

OH GOD, I'M LIKE TIMOTHY.

But yeah, I have to do a lot of research for Timothy and Richard who are knowledgeable in fields I am not.

As for the mosquitoes, that's personal experience. I live in a state that used to be swampy and in Vietnam mosquitoes are also a problem so I know the dangers of still water.

Man, I hate mosquitoes.

Haha, I'm glad the details add to the realism. If I could I'd just make Timothy talk about them endlessly but that's not healthy for the story. Haha.


Leave A Comment »

Hosted by Smack Jeeves Comic Hosting || Site design by Vsentyabre